Logo InfoSocialMedia
Reklama na LinkedIn – LeadAd

Reklama na LinkedIn – LeadAd

Opublikowano 27 maja 2021 o godz. 13:49

W miesięczniku Online Marketing (kwiecień-maj 2021) opublikowano mój artykuł: Reklama na LinkedIn – LeadAd. Opcja tej reklamy daje możliwośc pozyskiwania kontaktów od użytkowników z największego serwisu dla biznesu.

Reklama na LinkedIn – LeadAd

Część artykułu jest dostępna online na serwisie o-m.pl, to około 30% tekstu. Pozostałe 70% treści dostępne jest dla prenumeratorów lub dla osób, które zakupiły magazyn np w empiku.

Online Marketing – część artykułu

LinkedIn to popularny na świecie serwis dla profesjonalistów, który aktualnie (styczeń 2021 r.) posiada już 722 mln użytkowników! W Polsce ta liczba oscyluje w okolicach 4,1 mln (aktualne, na 05.2021 statystyki w Polsce znajdziecie tutaj).

W artykule na OM zajmuję się reklamą, która może czytelników zainteresować najbardziej – Lead Ad, czyli taką, w której użytkownik z naszej grupy docelowej zostawia dane kontaktowe i wyraża zainteresowanie skorzystaniem z naszego produktu czy usługi.

Jak tworzymy reklamy na LinkedIn?

Na początku musimy oczywiście stworzyć konto reklamowe. Następnym krokiem jest stworzenie własnej pierwszej reklamy. I tu chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem i wskazać, jakie elementy będą do niej potrzebne, aby zasięg Twojej reklamy był jak największy oraz klikalność, a co za tym idzie – leady jak najczęstsze.

Menedźer reklam na LinkedIn

Kroki podejmowane przy tworzeniu reklamy na LinkedIn

Krok 1. Ustalenie celu reklamy

Krok 2. Wybór grupy docelowej

Krok 3. Wybór formatu reklamy

Krok 4. Czas trwania reklamy i budżet

Krok 5. Stworzenie formularza

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na podejmowany przeze mnie temat „Reklama na LinkedIn – LeadAd”, zachęcam do zakupu magazynu 😉