Logo InfoSocialMedia
O której godzinie publikować na LinkedIn? Maj 2021

O której godzinie publikować na LinkedIn? Maj 2021

Opublikowano 19 maja 2021 o godz. 19:22

O której godzinie publikować na LinkedIn? – wiele osób zastanawia się co zrobić, aby jak najwięcej osób zobaczyło ich wpis. Przyznam, że „to zależy” (dlatego też wykupiłem domenę www.tozalezy.online haha ;)). LinkedIn w tym momencie ma ponad 740 mln użytkowników!

Ale bardzo ciekawym badaniem, które pomaga nam odpowiedzieć na to pytanie jest badanie prowadzone przez Sprout Social (powtarzane co kilka miesięcy).

O której godzinie publikować na LinkedIn?

Sprout Social to narzędzie, które umożliwia nam publikowanie treści w momencie, w którym chcemy. Można w nim zalogować się swoimi serwisami social media (Twitter, Facebook, Linkedin, instagram) i ustawić czas publikacji treści np. na „za tydzień”, „za dwa tygodnie” itp.

Bardzo ciekawą aktywnością, którą podejmuje Sprout Social jest badanie, w którym analizuje aktywności setek tysięcy swoich Klientów (kiedy publikują, o której godzinie, którego dnia) i następnie publikuje zbiorczy raport na dany temat.

Badanie przeprowadzone przez Sprout Social

Kiedy publikować na LinkedIn? Zobaczcie wyniki za maj 2021.

O której godzinie publikować na LinkedIn?

Także z badania wynika, że najlepiej publikować treści od wtorku do czwartku, od godziny 9 rano do 12. Nie publikujmy w niedzielę.

ALE. Jeżeli chcecie wykorzystać najlepszą godzinę i dzień do publikowania treści czy to na LinkedIn czy to na Facebooku czy na Instagramie, zachęcam do aktywności – dodawajcie posty każdego dnia, o różnych godzinach i sprawdzajcie statystyki. Statystyki nie kłamią 😉 Możecie dzięki temu sprawdzić, kiedy Wasza aktywność generuje najwięcej zaangażowania.

LinkedIn jest do tego najlepszy – pod każdym opublikowanym przez Was postem otrzymujecie „cyferki”:

O której godzinie publikować na LinkedIn?

494 osoby widziały post – po kliknięciu w cyfrę widzicie dodatkowo z jakich firm, z jakich stanowisk i z jakich lokalizacji osoby widziały wpis. Klikajcie!

Najważniejszą informacją dla Was jest to, żebyście byli aktywni. Publikujcie, klikacie, angażujcie się. Dopiero wtedy zobaczycie kiedy Wasza grupa docelowa jest najbardziej aktywna!

PS.

Informacja dla czytających: jako Social Media Manager w OVHcloud na co dzień korzystam ze Sprout Social do publikowania postów na Facebooku lub Twitterze.

Jeżeli chce dowiedzieć się więcej na temat godzin publikacji, zajrzyjcie na tę stronę!